Livrare si plata

Livrarea comenzilor

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”.

Modificare sau anulare comanda 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0723.925.491. Colegii nostri de la Suport vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare

Livrare prin curier

Pentru produsele vandute de www.gioel.ro taxa de livrare se calculeaza automat in functie de greutate, localitate si ramburs.

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei care contin produse vandute de www.gioel.ro.

Termenul de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.

Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

Termenul de livrare mediu este de minim 5 zile. Exceptie fac produsele in a caror descriere este specificat un alt termen de livrare.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate

– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.